安若

查看详情
Changing [Goldsmyth Edition] - SIGMA、Paloma Faith

Defqon.1:

Hell down, heaven down

从小到大

Livin' in the same town

一直生活在同一个小镇

Tryina find something new

想要找点新鲜事物

Vocal beats a frame

我被限制在

I've been frozen in

那破旧的老相框里

Tryina find a better view

想要找寻全新视角

This ain't real, this ain't cool

这不真实 这也不酷

This ain't what I signed up too

这不是我想成为的人

This ain't right, it's no good

这样不对 这样不好

No good, oh

真的不好

Everything is changing,

万事皆在改变

and I've been here for too long

我已停留了太长时间

Going through the same things

每天都是一成不变

I've been hurting too long, got to move on

这种折磨已经太久 我要寻求改变

Say I-I-I-I can't do this anymore

我说 我不能再这样下去

If everything is changing

只要万物在改变

and I know, yeaah you'll find it

我知道 我该放手

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

Got to let go

必须放手

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Got to let go

必须放手

I don't understand playing by the same hand

我不能理解 用同一种方式

How you find something new

怎能发现新的事物

I can't work it out, what it's all about

我不能再这样 虚度自己的人生

I won't live my life through you

我不会把一生都托付给你

This ain't real, this ain't cool

这不是真的 这错的离谱

This ain't what I signed up too

这不是我想成为的人

This ain't right, it's no good

这样不对 这样不好

No good, oh

真的不好

Everything is changing

万事皆在改变

and I've been here for too long

我已停留了太长时间

Going through the same things

每天都是一成不变

I've been hurting too long, got to move on

这种折磨已经太久 我要寻求改变

Say I-I-I-I-I can't do this anymore

我说 我不能再这样下去

If everything is changing,

只要万物在改变

and I know, you'll find it

我知道 我该放手

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Got to let go

必须放手

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Ooh oh oh oh

噢噢噢噢

Got to let go

必须放手

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

I've been here for too long

我已停留了太长时间

Everything is changing

万事皆在改变

翻译贡献者:一杯茶叶不加糖


评论
热度(15)
©安若 | Powered by LOFTER